0 533 737 37 31 info@rejuventklinik.com www.rejuventklinik.com
untitled-1

SOMON DNA AŞISI

En etkili anti-aging yöntemlerden biri olan ve somon balığı sütünden elde edilen somon DNA’sı hacminin 10 bin katı suyu tutarak derinin nem dengesini sağlıyor, cilt kendini yeniliyor, deri yaşlandıkça dkuların kan dolaşımı ve hücrelerin oksijenlenmesi azalıyor.

SOMON DNA AŞISI İLE CİLT YAŞLANMASININ ETKİLERİNİ SİLİN

Somon DNA Nedir ? ve Somon DNA Nasıl Yapılır ? :

tedavisinde saf hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülleri sayesinde, ciltte hücre yenilemesi sağlanması amaçlanır..Bu sayede hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi yaratan somon DNA yöntemi son dönemde oldukça popüler olmuştur. Somon DNA’sı yöntemi tek başına kullanılabileceği gibi PRP, frkasiyonel lazer, ip uygulamaları, botoks ve dolgu uygulamaları ile de kombine edeilebilecek önemli bir anti-aging seçeneği haline gelmiştir.

Somon DNA Aşısı Kimlere Uygulanamaz?

Somon DNA aşısı uygulaması alerjik etkilere yol açmadığı için, geniş bir kullanım alanına sahiptir. Ancak tedbirli olmak adına bazı kişilere uygulanmaması tavsiye edilmektedir. Bu sebeple Somon DNA tedavisi;

Diyabet hastaları

Damar tıkanıklığı ve felç öyküsü kişiler

Kan pıhtılaşma bozukluğu olanlarda

Kalp hastaları ve Hamilelerde kullanımı önerilmez.

Somon DNA Aşısı Nasıl Uygulanır?

Somon DNA aşısını uygulamadan önce temizlenen yüze lokal anestetik etkili bir krem sürülür. Yaklaşık 20 dakika beklendikten sonra aşı minik zerkler halinde 1-2 cm arayla orta deriye verilir. İşlem yaklaşık 10-20 dakika kadar sürer. Bazı hastalarda LED tedavisiyle kombine edilmesi de mümkündür.

Somon DNA aşısı hastanın ihtiyacına göre 3-6 seans kadar uygulandığında en iyi sonuçlar alınmaktadır. Tedavinin yılda 2 kür halinde uygulanması ile elde edilen sonuçlar kalıcı kılınmakta ve etkileri çok daha başarılı olarak zamana yayılmaktadır.